سلامت و زیبایی

قرص چاقی کینگ فت چیست و ترکیبات ان به چه صورت است؟

قرص چاقی کینگ فت چیست

قرص چاقی کینگ فت یکی از بهترین قرص های چاقی است که از ترکیه وارد میشود و باعث چاقی کل بدن میشود.

وقتی نوبت چاقی می شود، تامین سوخت بدن با ویتامین هایی مانند A، C و B به اندازه مهم است.اگر به دنبال مکمل های قبل از تمرین و پودر پروتئین برای افزایش وزن هستید این قرص چاقی محصول مناسبی برای شما است.این محصول سرشار از ویتامین های مغذی است که بدن به ان ها نبیاز دارد و در ادامه بهدبررسی ویتامین های موجود  در کینگ فت میپردازیم که اینها بهترین ویتامین ها و مواد معدنی برای افزایش وزن هستند

 

ویتامین ها و ترکیبات قرص کینگ فت چیست؟

ویتامین دی

تحقیقات همچنین سطوح سالم ویتامین D را با ماهیچه‌های قوی‌تر و وضعیت بدنی  چاق و بهتر مرتبط کرده است.

در اینجا نحوه دریافت ویتامین D بیشتر آمده است:

مقداری آفتاب بگیرید (اما ابتدا آن SPF را بپوشانید!).
از غذاهای غنی از ویتامین D مانند ماهی قزل آلا، تخم مرغ و غلات غنی شده استفاده کنید.
اگر فکر می کنید به مکمل های ویتامین D نیاز دارید، از یک متخصص مراقبت های بهداشتی بخواهید تا سطح شما را بررسی کند.

 

ویتامین B12

خدمه B-complex نیروگاهی برای همه چیز از عملکرد مغز گرفته تا تنظیم هورمون استرس است. بنابراین، ویتامین های B برای چاقی کل بدن چه کاری می توانند انجام دهند؟

خوب، علم نشان می‌دهد که ویتامین B12 می‌تواند خستگی را کاهش دهد، در حالی که به هموگلوبین کمک می‌کند (نقل‌کننده اکسیژن را به خاطر دارید؟). این یک یا دو پانچ برای حفظ انرژی شما در حین پمپاژ آهن است.

اما مانند سایر ویتامین ها و مواد معدنی، بهترین راه برای دریافت ویتامین B12 از طریق قرص چاقی کینگ فت است. برخی از گزینه ها:

غذاهای حیوانی مانند گوشت، لبنیات و تخم مرغ
ماهی
پیازها
غلات کامل
آجیل

 

بیوتین

مانند ویتامین B12، بیوتین (با نام مستعار ویتامین B7) از پایه B کمپلکس گرفته شده است. این ویتامین محصول کمک می کند تا مواد مغذی را که می خورید به انرژی داغ برای جلسه تمرین وزنه تبدیل کنید.

شما می توانید بیوتین را از غذاهایی مانند:

گوشت
ماهی
دانه
آجیل
سیب زمینی های شیرین
بسیاری از مولتی ویتامین ها و مکمل های B کمپلکس نیز حاوی بیوتین هستند. گاهی اوقات بیوتین به عنوان مکمل “مو، پوست و ناخن” نیز فروخته می شود.

منیزیم

طبق نظرسنجی ملی سلامت و تغذیه، حدود 50 درصد از آمریکایی ها منیزیم کافی دریافت نمی کنند. مردان بالغ باید روزانه 400 میلی گرم منیزیم مصرف کنند. زنان غیر باردار تنها به 310 میلی گرم نیاز دارند.

اگر در کمپ کمبود قرار بگیرید، ممکن است تلاش های خود را برا چاقی تضعیف کنید. این ماده معدنی کوچک در انقباض عضلات، تنظیم ضربان قلب و تولید انرژی و چاقی نقش دارد.

ساده ترین راه برای افزایش مصرف این است که غذاهای غنی از منیزیم مانند:

دانه کدو تنبل بو داده
بادام بو داده خشک
دانههای چیا
البته مکمل های منیزیم یک گزینه هستند. با یک متخصص مراقبت های بهداشتی در مورد بهترین گزینه برای شما صحبت کنید، زیرا به اشکال مختلف ارائه می شود.

کلسیم

احتمالاً می دانید که کلسیم استخوان های دم را تقویت می کند. اما این ماده معدنی بسیار بیشتر برای تمرینات پمپاژ عضله انجام می دهد و برای افزایش وزن نیاز است،
برخلاف آنچه که «شیر دارید؟» تبلیغات لبنیات حاکی از آن است که شما برای رفع نیاز خود به کلسیم نیازی به شیر ندارید. شما می توانید روزانه 1000 تا 1300 میلی گرم توصیه شده را از غذاهایی مانند:

دانههای چیا
لوبیا سفید
آب پرتقال
غلات غنی شده با کلسیم
مکمل‌های کلسیم  کلاژن نیز گزینه‌ای هستند اگر به تقویتی فراتر از غذا نیاز دارید.

برای امتیاز دادن کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *